Uusi Tempo - Hyvinvoinnin starttiryhmä alkaa tammikuussa 2020

kehonhuolto.jpeg

 

13.1.2020 alkava Hyvinvoinnin starttiryhmä on suunnattu liikuntaa aloitteleville tai liikunnan pariin tauon jälkeen palaaville. Ryhmä kokoontuu Tempolla tiistaisin klo 13  ja kokoontuminen kestää noin 1,5h. 

Talven aikana saat  käyttöösi kaksi koko kehoa haastavaa kuntosaliohjelmaa ja voit osallistua InBody- kehonkoostumusmittauksiin ennen kurssin alkua sekä kurssin lopussa. 

Kurssilla opitaan kehonhuoltoa ja kehonpainoharjoittelua, joita voi hyödyntää kotitreeneissä. Pienryhmässä opit laatimaan tavoitteisiisi ja arkeesi sopivan liikuntasuunnitelman. 

Starttiryhmän hinta on Tempon kanta-asiakkaille 75€ 

sisältäen:

  • kirjallisen kurssimateriaalin ja luennot
  • 2 Inbody-mittausta
  • 2 kuntosaliohjelmaa
  • ohjatut harjoitukset

Kurssille on rajoitettu määrä kanta-asiakaspaikkoja.

Starttiryhmän hinta ilman kanta-asiakkuutta on 280€

sisältäen:

  • kirjallisen kurssimateriaalin ja luennot
  • 2 Inbody-mittausta
  • 2 kuntosaliohjelmaa
  • ohjatut harjoitukset
  • avainkortin avausmaksun sekä täyden liikuntaoikeuden Studio Tempolle 13.1.-30.4.20

Starttiryhmän vetäjänä toimii fysioterapeutti, PhysioTrainer® Nina Honka.

Starttiryhmän aikataulu:

Viikko 1-2 InBody mittaus oman aikataulun mukaisesti, ajanvarauksella
Viikko 3 Tervetuloa pienryhmään! Suunnitelmat syksylle. Mitä kehonkoostumus kertoo? Kehonpainoharjoitus koko keholle ja kotiohjeet mukaan.
Viikko 4 Kuntosaliharjoittelun perusteet. Koko kehon kuntosaliharjoittelu. Kuvalliset ohjeet mukaan.
Viikko 5 Omatoimista harjoittelua, ei tapaamista.
Viikko 6 Ohjattu harjoitus kuntosalilla oman ohjelman mukaisesti.
Viikko 7 Harjoittelun ohjelmointi. Liikuntasuunnitelmien tekeminen ja kehonhuoltoa rullaten.
Viikko 8 Omatoiminen viikko suunnitelmien mukaan, ei tapaamista.
Viikko 9 Terveyttä tukeva ravitsemus luento ja liikkuvuuspainoitteinen kehonhuoltoharjoittelu.
Viikko 10 Omatoiminen viikko suunnitelmien mukaan, ei tapaamista.
Viikko 11 HIIT-harjoitus. Tietoisku korkeaintensiteettisestä harjoittelusta.
Viikko 12 Omatoiminen viikko suunnitelmien mukaan, ei tapaamista.
Viikko 13 Uusi saliohjelma ja suunnitelmat jatkoon.

Ilmoittautuminen 7.1.20 mennessä:

Pakollinen
Pakollinen
Pakollinen